Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses

Rūta Balčiūnienė, Rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė, „Verslo žinių“ apžvalgininkė

Rūta Balčiūnienė, Rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė„Verslo žinių“ apžvalgininkė

TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie rodikliai sumenko.

Laura Blaževičiūtė, UAB „TV3 Gprupės“, valdančios TV3, generalinė direktorė, pažymi, kad 2018 m. pardavimai augo visose grupei priklausančiose medijose – TV, radijuje ir internete.

„Nuosekliai investuojame į turinį, kuris leidžia pritraukti patrauklią žiūrovų auditoriją ir užtikrinti reklamos televizijoje efektyvumą, todėl jos paklausa toliau auga. 2018 m. išskirtini dar ir tuo, kad įsigijome interneto žiniasklaidos grupę „Tipro Group“, kuri leido padvigubinti interneto reklamos pajamas. Šiandien esame vienintelė medijos grupė Lietuvoje, galinti pasiūlyti integruotą reklamos sprendimą, jungiantį televiziją, internetą ir radiją. Griežta kaštų kontrolė yra įmonės genuose, tad kartu su pajamų augimu tai leidžia mums pasiekti norimų pelno augimo rezultatų“, – metinius rodiklius apibendrina L. Blaževičiūtė.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus