Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Kuklesnius rezultatus skaičiuojantis „Lietuvos rytas“ kitąmet pasirodys rečiau

Dienraštis „Lietuvos rytas“ paskelbė prenumeratos akciją, kurioje nurodoma, kad nuo kitų metų jis bus leidžiamas 3 kartus per savaitę antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.

Dabar „Lietuvos rytas“ leidžiamas 5 kartus per savaitę, nuo antradienio iki šeštadienio. VŽ primena, kad nuo 2014 m. „Lietuvos rytas“ nebeleidžia pirmadieninio numerio, o paskui tokį pat sprendimą anuomet nusekė ir didžioji dalis Lietuvos leidėjų, taip pat sumažindami periodiškumą.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus