Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Didžiausi laimėjimai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Šis prekės ženklas rikiuojasi tarp lyderių „Synopticom“ atliktame vartotojų tyrime, gavęs vieną iš aukščiausių vartotojų pasitenkinimo rodiklių.

„Matome nuoseklų „Santa Maria“ prekės ženklo vystymą, siekiant patenkinti besikeičiančius klientų poreikius. Maistas yra nuolatinė žmonių gyvenimo dalis, o prieskoniai ar kitų šalių virtuvė tik padaro kasdienybę mažiau nuobodžią. Maistas su „Santa Maria“ nėra nuobodus“, – apibendrina komisijos nuomonę Kristina Mažeikytė, „IKEA Baltics“ rinkodaros vadovė, „Metų prekės ženklo 2019“ komisijos narė.