Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Didžiausi laimėjimai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

„Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija 

Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, – vaisiai saldūs. „CityBee“ sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV, į „Google“ nuėjo ryški rinkodaros specialistė, kuri, be kita ko, kampaniją pavadino buvusio darbdavio „vyšnia ant torto“.

Lukas Yla, „CityBee“ vadovas, paklaustas, kaip kampaniją vertina iš šiandieninės perspektyvos, ar be nuvilnijusių pagyrų, neglumino ir didžiulė kritikos lavina, teigia, kad natūralu, jog daugelis žmonių šią kampaniją vertina per savo patirčių prizmę ir savo pasaulio suvokimą.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus