Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Sektoriaus lyderiai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė, „Verslo žinių“ apžvalgininkė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė„Verslo žinių“ apžvalgininkė

Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu. Labiau į viršų pavyko pasistiebti reklamos gamybos įmonėms, o ne viena didžioji kūrybinė agentūra skaičiuoja kuklesnius rodiklius.

Ant pirmojo laiptelio pagal 2018 m. pardavimus tarp kūrybinių ir reklamos gamybos įmonių palypėjo pirkėjo rinkodaros paslaugas teikianti bendrovė „Sorbum LT“. Agentūros pardavimai per 2018 m. išaugo 8,7%, iki 6,6 mln. Eur, tačiau grynasis pelnas sumenko tris kartus, iki 44.000 Eur. „Sorbum LT“ pralenkė ne vienus metus pagal pardavimus lyderiavusią kūrybinę reklamos agentūrą „Adell Taivas Ogilvy“ (UAB „Adell reklama“).

Giedrius Oliškevičius, „Sorbum Lt“ generalinis direktorius, teigia, kad visos „Sorbum Group“ įmonės didino apyvartą 2018 m., augo jos ir gretimose rinkose.

Kalbėdamas apie kuklesnius pelno rodiklius, G. Oliškevičius pabrėžia, kad neteisinga juos lyginti su kūrybinių reklamos agentūrų, nes jos dar dažnai tebetaiko XX a. įkainius