Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Didmenininkė „Vilandra“ stiprina savo kompetencijas

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Įsigytų kasdienių prekių distribucijos ar gamybos įmonę

Rengdamasi didžiausio pasaulyje prekybininko „Amazon“ plėtrai į Lietuvą – o tai galėtų įvykti ir artimiausių kelerių metų perspektyvoje, – didmeninės prekybos įmonė „Vilandra“ stiprina savo e. komercijos kompetencijas. Įmonė dairosi įsigijimų, kurie suteiktų platintojui konkurencinių pranašumų.

Andrius Samaitis, didmeninės prekybos bendrovės „Vilandra“ vienas pagrindinių akcininkų, valdybos pirmininkas, VŽ sako, kad didmeninės prekybos, prekių platinimo (angl. distribution) verslui vis didesnę įtaką daro skaitmenizacijos procesai ir elektroninė prekyba. Pokyčiai vyksta greitai ir, pavyzdžiui, tai, kas prieš 5-erius metus atrodė tolima, dabar suvokiama visiškai kitaip. Iššūkiu ar grėsme kitiems rinkos dalyviams laikomo didžiausio prekybininko „Amazon“ plėtra į Lietuvą galėtų įvykti po 3–5 metų, ir tokio žaidėjo atėjimui reikia tinkamai pasirengti, samprotauja pašnekovas. Kaip jis ateis į Lietuvą, galima svarstyti: atsiras amazon.lt, ar įsigis vieną didžiausių žaidėjų, tarkime, „Pigu“, dabar pasiekiantį didžiausią srautą.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus