Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Alkoholio prekybos rinka

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Investicijas diktuoja nauji įpročiai

Alkoholinių gėrimų vartojimo įpročiai keičiasi visame pasaulyje: tradicinių gėrimų, tokių kaip vynas, alus, degtinė, prekyba menksta, bet populiarėja nauji produktai – aukštesnio kainų segmento, sveikesni ir nealkoholiniai gėrimai. Panašias tendencijas stebime ir Lietuvoje, o mažėjant alkoholinių gėrimų pardavimams kalbama apie didėjančią šešėlinę prekybą, svaigalų atsivežimą iš Lenkijos ir Latvijos.

Lietuvos moderniojoje prekyboje antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su balandžiu–birželiu 2018 m., mažėjo ir silpnojo, ir stipriojo alkoholio pardavimai kiekiu, atitinkamai –0,2% ir –3%. Silpnojo alkoholio kategorijoje augimu išsiskyrė alaus kokteiliai, kurių pardavimai kiekiu padidėjo +14,7%, ir alkoholiniai kokteiliai (angl. long drinks), jų kiekiu parduota 6% daugiau. Alaus pardavimai kiekiu antrąjį šių metų ketvirtį smuktelėjo –1,3%, rodo „Nielsen“ duomenys.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus