Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Lankomiausių e. parduotuvių TOP

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Pozicijas stiprina tradiciniai prekybos milžinai

Žvelgiant į e. parduotuvių lankomumo stebėsenos įrankio „Similarweb“ duomenis, matyti, kad kai kurie sunkiasvoriai tradicinės prekybos žaidėjai, tokie kaip „Topo centras“ ir „Ermitažas“,  kopia į viršų internete – jie pagaliau atėjo pasiimti to, kas jiems priklauso.

Vytautas Vorobjovas, elektroninės komercijos ekspertas, VŽ sako, kad kliautis „Similarweb“ aklai gal nereikėtų, bet šiandien jokio daug patikimesnio įrankio neturime, tad čia regimi duomenys yra įdomūs.

„Ermitažas“ anksčiau lankomiausių sąrašuose nebuvo labai matomas, o dabar buitinės technikos pardavimų segmente yra palipęs.

„Visiškai natūralu, kad į viršų kopia „Topo centras“, ir jis tikrai pasiims savo rinkos dalį internete, atitinkančią jo pozicijas fizinėje prekyboje. Jeigu „Pigu“ ir „Senukai“ pasidalytų savo pardavimų duomenimis buitinės technikos ir elektronikos kategorijoje, galbūt jau dabar matytume, kad „Topo centras“ kovoja dėl pirmos ar antros vietos“, – svarsto V. Vorobjovas.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus