Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

„Baltika Lietuva“ įgyvendina naują koncepciją

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Atsiras trijų segmentų „Monton“

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m. pagrindiniuose šalies prekybos centruose matysime trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuves: didžiąsias „Monton“, „Monton Office“ ir „Monton Studio“.

Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuva“ generalinė direktorė, interviu VŽ sako, kad iš trisdešimties parduotuvių, esančių penkiuose didžiuosiuose prekybos centruose (PC) nė viena nebus uždaryta. Svarstoma pakeisti dviejų iš jų vietas, o sprendimas bus priimtas po derybų su centrų valdytojais.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus