Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Pasaulio atgarsiai: iššūkiai ir galimybės

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

„Big Mac“ pamokos, kurios prekės ženklams gali kainuoti brangiai

Kad verslai neprarastų turimų prekės ženklų, jie turėtų būti naudojami visoms ar bent didžiajai daliai prekių ar paslaugų, kurioms yra registruoti. Savo ruožtu, jei kyla teisiniai ginčai, tinkamų įrodymų pateikimas – svarbus žingsnis, į kurį pro pirštus žiūrėti nevalia.

Šių metų pradžioje į tokią situaciją Europoje pateko greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“, kai iš jo rankų ėmė slysti visame pasaulyje gerai žinomas prekės ženklas „Big Mac“. ES Intelektinės nuosavybės tarnyba (EUIPO), išnagrinėjusi teisinį ginčą tarp „McDonald’s“ ir Airijos įmonės „Supermac’s“, palankų sprendimą priėmė pastarosios naudai.