Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Svarbiausios sektoriaus naujienos 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Nauji prekių ženklai ir vardai

2019 m. tarp rinkodaros, komunikacijos ir medijų įmonių bei didžiųjų prekių ženklų netrūko pokyčių ir naujienų. Naujus vizualinius prekių ženklus pristatė „Bitė“, „Lietuvos energija“, TV3, ne viena agentūra pakeitė savo pavadinimą.
 


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus