Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Estija pagal reklamos apimtis vienam gyventojui – nepralenkiama

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

 

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

 

Estija pagal reklamos apimtis vienam gyventojui – nepralenkiama

2018 m. Baltijos šalių reklamos rinka augo 4,4% ir pasiekė beveik 306 mln. Eur. Lietuvos reklamos rinka – didžiausia, Latvijos – sparčiausiai augusi, tačiau lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, gerokai pirmauja Estija.

„Reklamos rinkos pokyčiai ir tendencijos labai panašios visose Baltijos šalyse. Didžiausią biudžeto dalį atsiriekianti televizija ūgtelėjo tuo pačiu tempu – apie 3%. Visose trijose šalyse labiausiai augo kino, lauko ir radijo reklamos rinkos dalys, panašią rinkos dalį užima interneto reklama“, – metinius duomenis komentuoja Giedrė Juronienė, rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovės „Kantar“ Reklamos monitoringo vadovė.

Lyginant tris šalis, artimiausia situacija yra Lietuvoje ir Latvijoje, – čia daugiau nei 40% atsiriekia televizijos reklama.