Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Didžiausi laimėjimai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Sėkmė šiemetiniame „Password 2019“ konkurse lydėjo Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija tapusį „Tele2 Laisvas internetas“ projektą.

Jį telekomunikacijų bendrovei padėjo įgyvendinti partneriai: „Adell Taivas Ogilvy“, „Carat“, „We are Critical“, „Choco Agency“, „Publicum“, „Wide Wings“, „iProspect“. 

Dėl didžiojo prizo „Password“ konferencijoje „Tele2“ kampanija aršiai varžėsi su kitu vienu iš favoritų laikytu projektu – „Vilnius G-Spot of Europe“ kampanija.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus