TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses
Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie rodikliai sumenko.
Laura Blaževičiūtė, UAB „TV3 Gprupės“, valdančios TV3, generalinė direktorė, pažymi, kad 2018 m. pardavimai augo visose grupei priklausančiose medijose – TV, radijuje ir internete.
„Nuosekliai investuojame į turinį, kuris leidžia pritraukti patrauklią žiūrovų auditoriją ir užtikrinti reklamos televizijoje efektyvumą, todėl jos paklausa toliau auga. 2018 m. išskirtini dar ir tuo, kad įsigijome interneto žiniasklaidos grupę „Tipro Group“, kuri leido padvigubinti interneto reklamos pajamas. Šiandien esame vienintelė medijos grupė Lietuvoje, galinti pasiūlyti integruotą reklamos sprendimą, jungiantį televiziją, internetą ir radiją. Griežta kaštų kontrolė yra įmonės genuose, tad kartu su pajamų augimu tai leidžia mums pasiekti norimų pelno augimo rezultatų“, – metinius rodiklius apibendrina L. Blaževičiūtė.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui