TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų
Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai Lietuvoje teigia, išlaikysiantys apimtį ir kitąmet, bet ryškesnių šuolių neplanuoja.
Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenis, per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, labiausiai rinkodaros biudžetus išaugino vaistinių tinklas „Camelia“ (71%), labiausiai apkarpė – devintoje vietoje besirikiuojanti „Studio Moderna“ (-31%), taip pat – „Tele2“, didžiausia reklamos užsakovė šalyje (-21,5%).
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui