Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Sektoriaus lyderių prognozės 2020 m.

TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai Lietuvoje teigia, išlaikysiantys apimtį ir kitąmet, bet ryškesnių šuolių neplanuoja.

Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenis, per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su pernai tuo pat metu, labiausiai rinkodaros biudžetus išaugino vaistinių tinklas „Camelia“ (71%), labiausiai apkarpė – devintoje vietoje besirikiuojanti „Studio Moderna“ (-31%), taip pat – „Tele2“, didžiausia reklamos užsakovė šalyje (-21,5%).


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus