„Good one“ sėkmės receptas: šuolis ribojant besaikį augimą
Tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių šiemet pirmojoje pozicijoje – nuo pat įsikūrimo nuosekliai auganti skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Good one“.
Iš viso į šiemetinį reitingą pateko 59 sėkmingiausius rezultatus skaičiavusios įmonės.
Agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Pernai agentūros tiek pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.
Šiandien „Good one“ – tarptautinės komunikacijos grupės „Havas“ dalis.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui