Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė, „Verslo žinių“ apžvalgininkė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė„Verslo žinių“ apžvalgininkė

„Good one“ sėkmės receptas: šuolis ribojant besaikį augimą

Tarp stipriausių reklamos ir ryšių su visuomene bendrovių šiemet pirmojoje pozicijoje – nuo pat įsikūrimo nuosekliai auganti skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Good one“.

Iš viso į šiemetinį reitingą pateko 59 sėkmingiausius rezultatus skaičiavusios įmonės.

Agentūra „Good one“ nuosekliai auga nuo pat įsikūrimo prieš dešimtmetį. Pernai agentūros tiek pardavimo pajamos, tiek pelnas augo daugiau nei du kartus: apyvarta 2018 m. šoktelėjo 124% ir siekė 10 mln. Eur, grynasis pelnas – 125%, iki 936.000 Eur.

Šiandien „Good one“ – tarptautinės komunikacijos grupės „Havas“ dalis.



 

 


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus