Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams
30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu. Labiau į viršų pavyko pasistiebti reklamos gamybos įmonėms, o ne viena didžioji kūrybinė agentūra skaičiuoja kuklesnius rodiklius.
Ant pirmojo laiptelio pagal 2018 m. pardavimus tarp kūrybinių ir reklamos gamybos įmonių palypėjo pirkėjo rinkodaros paslaugas teikianti bendrovė „Sorbum LT“. Agentūros pardavimai per 2018 m. išaugo 8,7%, iki 6,6 mln. Eur, tačiau grynasis pelnas sumenko tris kartus, iki 44.000 Eur. „Sorbum LT“ pralenkė ne vienus metus pagal pardavimus lyderiavusią kūrybinę reklamos agentūrą „Adell Taivas Ogilvy“ (UAB „Adell reklama“).
Giedrius Oliškevičius, „Sorbum Lt“ generalinis direktorius, teigia, kad visos „Sorbum Group“ įmonės didino apyvartą 2018 m., augo jos ir gretimose rinkose.
Kalbėdamas apie kuklesnius pelno rodiklius, G. Oliškevičius pabrėžia, kad neteisinga juos lyginti su kūrybinių reklamos agentūrų, nes jos dar dažnai tebetaiko XX a. įkainius
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui