Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Sektoriaus lyderiai 2019 m.

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė, „Verslo žinių“ apžvalgininkė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Jovita Budreikienė„Verslo žinių“ apžvalgininkė

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes dauguma konkursų baigėsi pratęstomis sutartimis su esamais partneriais. Labiausiai į viršų pasistiebti pavyko „BPN Lietuvai“, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio. Pagal pelningą beveik visos agentūros rikiuojasi tame pačiame lygyje.

Didžiausius pardavimus 2018 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, iš sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Jos pardavimai per metus išaugo beveik 5%, iki 14,4 mln. Eur.

„Išlaikyti pozicijas ir dar stiebtis į viršų labiausiai mums padeda dėmesys klientui. Stipriname skirtingas kompetencijas, reikalingas mūsų užsakovams. Tai leido išlaikyti ir pratęsti bendradarbiavimą su visais mūsų pagrindiniais klientais: pirmiausia „VP grupe“ („Maxima“, „Eurovaistinė“, „Akropolis“, „Ermitažas“, „Barbora“), taip pat su „Luminor“, „Krka“, be to, laimėjome „Telia Lietuvos“ konkursą“, – vardija Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius.



 


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus