„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“
Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes dauguma konkursų baigėsi pratęstomis sutartimis su esamais partneriais. Labiausiai į viršų pasistiebti pavyko „BPN Lietuvai“, kuri tarp sektoriaus įmonių atsistojo ant trečio laiptelio. Pagal pelningą beveik visos agentūros rikiuojasi tame pačiame lygyje.
Didžiausius pardavimus 2018 m., kaip ir per pastaruosius kelerius metus, iš sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“. Jos pardavimai per metus išaugo beveik 5%, iki 14,4 mln. Eur.
„Išlaikyti pozicijas ir dar stiebtis į viršų labiausiai mums padeda dėmesys klientui. Stipriname skirtingas kompetencijas, reikalingas mūsų užsakovams. Tai leido išlaikyti ir pratęsti bendradarbiavimą su visais mūsų pagrindiniais klientais: pirmiausia „VP grupe“ („Maxima“, „Eurovaistinė“, „Akropolis“, „Ermitažas“, „Barbora“), taip pat su „Luminor“, „Krka“, be to, laimėjome „Telia Lietuvos“ konkursą“, – vardija Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui