Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Pasaulio atgarsiai: iššūkiai ir galimybės

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė„Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

„Ocado“: potencialios vienaragės verslo modelis kelia abejonių

Prieš 20 metų įkurtos „Ocado“, nutarusios padaryti reikšmingą pokytį e. prekybos maisto produktais rinkoje, verslo modelis vis dar turi pateisinti daugybę lūkesčių ir ekspertams kelia dvejonių. Šiandien „Ocado“ daugiau atitinka technologijų bendrovės, o ne prekybininkės apibrėžimą, nors didžioji dalis pajamų suplaukia iš prekybos.

Jungtinėje Karalystėje jau nieko nestebina gatvėse zujantys spalvingi „Ocado“ automobiliai, pažymėti ryškiomis šviežių vaisių ir daržovių reklamomis, žadančiomis šiuos produktus pristatyti į kliento namus.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus