„Ocado“: potencialios vienaragės verslo modelis kelia abejonių
Prieš 20 metų įkurtos „Ocado“, nutarusios padaryti reikšmingą pokytį e. prekybos maisto produktais rinkoje, verslo modelis vis dar turi pateisinti daugybę lūkesčių ir ekspertams kelia dvejonių. Šiandien „Ocado“ daugiau atitinka technologijų bendrovės, o ne prekybininkės apibrėžimą, nors didžioji dalis pajamų suplaukia iš prekybos.
Jungtinėje Karalystėje jau nieko nestebina gatvėse zujantys spalvingi „Ocado“ automobiliai, pažymėti ryškiomis šviežių vaisių ir daržovių reklamomis, žadančiomis šiuos produktus pristatyti į kliento namus.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui