Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka
Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie kitokių žaidimo taisyklių – vietinių ir bičiulių rekomendacijų kulto, stereotipų gajumo – ir apsiginkluoti geležine kantrybe.
Tokia patirtimi dalijasi Ieva Naujalytė, komunikacijos agentūros „Adverum“ (UAB „Ad verum“) direktorė, jau ketvirtus metus plėtojanti šį verslą ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose (JAE), vienoje turtingiausių pasaulio šalių pagal BVP tenkantį vienam gyventojui. Čia prieš kelerius metus ji įkūrė agentūrą „Adverum Communications Middle East“.
„Visi sutinkame, kad Lietuva – maža rinka ir norint augti negali apsiriboti vien savo šalimi, net ir trijų Baltijos valstybių regionas – per menkas didesniam verslo šuoliui“, – įsitikinusi p. Naujalytė.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui