Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019 m.

Pasaulio atgarsiai: iššūkiai ir galimybės

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos žurnalistė

Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp TOP 10 reklamos užsakovų JAV.

Ne kartą kalbėta, kad Jeffas Bezosas, pasaulinės bendrovės įkūrėjas, nekentė biudžeto eilutės, kuri būdavo skiriama reklamai, tačiau dabar „pakeitė savo požiūrį“.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus