„Big Mac“ pamokos, kurios prekės ženklams gali kainuoti brangiai
Kad verslai neprarastų turimų prekės ženklų, jie turėtų būti naudojami visoms ar bent didžiajai daliai prekių ar paslaugų, kurioms yra registruoti. Savo ruožtu, jei kyla teisiniai ginčai, tinkamų įrodymų pateikimas – svarbus žingsnis, į kurį pro pirštus žiūrėti nevalia.
Šių metų pradžioje į tokią situaciją Europoje pateko greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“, kai iš jo rankų ėmė slysti visame pasaulyje gerai žinomas prekės ženklas „Big Mac“. ES Intelektinės nuosavybės tarnyba (EUIPO), išnagrinėjusi teisinį ginčą tarp „McDonald’s“ ir Airijos įmonės „Supermac’s“, palankų sprendimą priėmė pastarosios naudai.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui