„Vyšnia ant torto“, arba Per 100 CV verta „CityBee“ kampanija
Daugybės palankių vertinimų, o kartu ir kritikos strėlių gavusios „CityBee“ kampanijos, raginusios įmonės rinkodaros specialistę nekeisti darbo, – vaisiai saldūs. „CityBee“ sulaukė per 100 potencialių darbuotojų CV, į „Google“ nuėjo ryški rinkodaros specialistė, kuri, be kita ko, kampaniją pavadino buvusio darbdavio „vyšnia ant torto“.
Lukas Yla, „CityBee“ vadovas, paklaustas, kaip kampaniją vertina iš šiandieninės perspektyvos, ar be nuvilnijusių pagyrų, neglumino ir didžiulė kritikos lavina, teigia, kad natūralu, jog daugelis žmonių šią kampaniją vertina per savo patirčių prizmę ir savo pasaulio suvokimą.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui