„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji
Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.
Šis prekės ženklas rikiuojasi tarp lyderių „Synopticom“ atliktame vartotojų tyrime, gavęs vieną iš aukščiausių vartotojų pasitenkinimo rodiklių.
„Matome nuoseklų „Santa Maria“ prekės ženklo vystymą, siekiant patenkinti besikeičiančius klientų poreikius. Maistas yra nuolatinė žmonių gyvenimo dalis, o prieskoniai ar kitų šalių virtuvė tik padaro kasdienybę mažiau nuobodžią. Maistas su „Santa Maria“ nėra nuobodus“, – apibendrina komisijos nuomonę Kristina Mažeikytė, „IKEA Baltics“ rinkodaros vadovė, „Metų prekės ženklo 2019“ komisijos narė.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui