Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Vilniuje neliko „Emporio Armani“

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves

Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į plečiamas „Mados linijos“ parduotuves, o vieno prekės ženklo „Emporio Armani“ parduotuvės uždaromos. Šiuo metu veikia viena šio ženklo parduotuvė Rygoje. 

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ sako, kad „Aprangos“ grupė pertvarko prabangos ir „premium“ tinklo parduotuves. Dalis vieno prekės ženklo parduotuvių perkeliamos į erdvesnes įvairių prekės ženklų (angl. multibrand) koncepcijos „Mados linijos“ parduotuves.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus