„Aprangos“ grupė pertvarko „premium“ parduotuves
Pagrindiniai pokyčiai susiję su „Emporio Armani“ tinklo parduotuvėmis, kurių asortimentas perkeliamas į plečiamas „Mados linijos“ parduotuves, o vieno prekės ženklo „Emporio Armani“ parduotuvės uždaromos. Šiuo metu veikia viena šio ženklo parduotuvė Rygoje.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ sako, kad „Aprangos“ grupė pertvarko prabangos ir „premium“ tinklo parduotuves. Dalis vieno prekės ženklo parduotuvių perkeliamos į erdvesnes įvairių prekės ženklų (angl. multibrand) koncepcijos „Mados linijos“ parduotuves.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui