Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Privačios etiketės evoliucija

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Įsitvirtina naujuose segmentuose ir aukštesnės kainos kategorijoje

Privačių prekės ženklų vertės dalis modernioje prekyboje Lietuvoje šiemet antrą ketvirtį sudarė 15,2% ir iš esmės laikosi 2018 m. pasiektame lygyje, kuris yra 15,4%, rodo „Nielsen“ duomenys. Prekybininkai didina investicijas į šį segmentą ir prognozuoja, kad privačios etiketės dalis pardavimuose didės.

Naujausiais „Nielsen“ duomenimis, antrąjį šių metų ketvirtį maisto produktų kategorijose privačių prekės ženklų dalis buvo didesnė ir siekė apie 16%, ne maisto – apie 10%.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus