Atsiras trijų segmentų „Monton“
Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m. pagrindiniuose šalies prekybos centruose matysime trijų segmentų „Monton“ ženklo parduotuves: didžiąsias „Monton“, „Monton Office“ ir „Monton Studio“.
Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuva“ generalinė direktorė, interviu VŽ sako, kad iš trisdešimties parduotuvių, esančių penkiuose didžiuosiuose prekybos centruose (PC) nė viena nebus uždaryta. Svarstoma pakeisti dviejų iš jų vietas, o sprendimas bus priimtas po derybų su centrų valdytojais.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui