Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Skelbimų portalų rinka: apžvalga

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ rinkodaros rubrikos redaktorė

Dominuojančios platformos varžo galvas keliančius naujokus

Šiais metais specializuotų skelbimų rinkoje įvyko reikšmingas sandoris, kai Lietuvoje lankomiausias svetaines „Skelbiu.lt“, „Autoplius.lt“ ir „Aruodas.lt“ valdančią bendrovę už kelis šimtus milijonų eurų įsigijo Londone įsikūrusi investicijų grupė „Apax Partners“. Šiame segmente veikiančios įmonės svarsto, kiek rinkos naujasis milžinas paliks smulkiesiems ir būgštauja, kad galime išgirsti apie daugiau sandorių.  

Esminiai pokyčiai Lietuvos skelbimų rinkoje įvyko dar prieš ketverius metus, kai lyderiaujanti skelbimų portalų grupė įsigijo antroje vietoje buvusią žaidėją. Tuomet „Eesti Meedia“ valdanti „Autoplius.lt“, „Domoplius.lt“ ir „Plius.lt“ sudarė sandorį su „AllePal“, pagrindine UAB „Diginet“ akcininke, kuriai priklausė „Skelbiu.lt“, „Aruodas.lt“, „Ntzemelapis.lt“ ir „Autogidas.lt“. Nuo tada specializuotų skelbimų rinkos dalyviai kalba apie monopolizuotą, vienose rankose sutelktą rinką.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus