Dominuojančios platformos varžo galvas keliančius naujokus
Šiais metais specializuotų skelbimų rinkoje įvyko reikšmingas sandoris, kai Lietuvoje lankomiausias svetaines „Skelbiu.lt“, „Autoplius.lt“ ir „Aruodas.lt“ valdančią bendrovę už kelis šimtus milijonų eurų įsigijo Londone įsikūrusi investicijų grupė „Apax Partners“. Šiame segmente veikiančios įmonės svarsto, kiek rinkos naujasis milžinas paliks smulkiesiems ir būgštauja, kad galime išgirsti apie daugiau sandorių.
Esminiai pokyčiai Lietuvos skelbimų rinkoje įvyko dar prieš ketverius metus, kai lyderiaujanti skelbimų portalų grupė įsigijo antroje vietoje buvusią žaidėją. Tuomet „Eesti Meedia“ valdanti „Autoplius.lt“, „Domoplius.lt“ ir „Plius.lt“ sudarė sandorį su „AllePal“, pagrindine UAB „Diginet“ akcininke, kuriai priklausė „Skelbiu.lt“, „Aruodas.lt“, „Ntzemelapis.lt“ ir „Autogidas.lt“. Nuo tada specializuotų skelbimų rinkos dalyviai kalba apie monopolizuotą, vienose rankose sutelktą rinką.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui