Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Prekių pristatymo kaštų valdymas

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Skirtingų e. parduotuvių patirtys

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens kelsiantys sumą, nuo kurios prekės pristatomos nemokamai. Lietuvoje prekių pristatymo būdai ir kainos daugelyje e. parduotuvių panašios, o apie paslaugos branginimą lyderiai nekalba. Nauja tai, kad dauguma e. parduotuvių ėmė skaidyti pristatymo kainą į rėžius pagal prekių svorį ir gabaritus.

Didėjant e. prekybos mastui, kartu auga ir prekių pristatymo paslaugos apimtis. Sparčiausiai daugėja pirkėjų, kurie yra pasirengę sumokėti už didesnių prekių, pavyzdžiui, šaldytuvo ar skalbyklės, pristatymą į namus, sako Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus