Pozicijas stiprina tradiciniai prekybos milžinai
Žvelgiant į e. parduotuvių lankomumo stebėsenos įrankio „Similarweb“ duomenis, matyti, kad kai kurie sunkiasvoriai tradicinės prekybos žaidėjai, tokie kaip „Topo centras“ ir „Ermitažas“, kopia į viršų internete – jie pagaliau atėjo pasiimti to, kas jiems priklauso.
Vytautas Vorobjovas, elektroninės komercijos ekspertas, VŽ sako, kad kliautis „Similarweb“ aklai gal nereikėtų, bet šiandien jokio daug patikimesnio įrankio neturime, tad čia regimi duomenys yra įdomūs.
„Ermitažas“ anksčiau lankomiausių sąrašuose nebuvo labai matomas, o dabar buitinės technikos pardavimų segmente yra palipęs.
„Visiškai natūralu, kad į viršų kopia „Topo centras“, ir jis tikrai pasiims savo rinkos dalį internete, atitinkančią jo pozicijas fizinėje prekyboje. Jeigu „Pigu“ ir „Senukai“ pasidalytų savo pardavimų duomenimis buitinės technikos ir elektronikos kategorijoje, galbūt jau dabar matytume, kad „Topo centras“ kovoja dėl pirmos ar antros vietos“, – svarsto V. Vorobjovas.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui