Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Duomenų analitika e. komercijoje

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Svarbiausi rodikliai, kuriuos stebi didžiosios e. parduotuvės

Kasdienėje veikloje pagrindinės e. parduotuvės stebi daugybę rodiklių, kurie leidžia susidaryti įspūdį apie vykstančias rinkodaros akcijas, kainodarą, siūlomų sprendimų patogumą vartotojui, parodo, ar nemenksta nuolatinių klientų skaičius, kaip keičiasi jų pirkimo įpročiai, ar atsiranda tendencijų, dėl kurių verta koreguoti planus.

Paulius Palinauskas, Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausančios bendrovės „Kesko Senukai Digital“ komercijos vadovas, VŽ sako, kad e. prekyboje, kaip ir mažmenoje, stebimi svarbiausi komerciniai rodikliai, tačiau yra ir specifinių, būdingų vien internetiniam verslui.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus