Svarbiausi rodikliai, kuriuos stebi didžiosios e. parduotuvės
Kasdienėje veikloje pagrindinės e. parduotuvės stebi daugybę rodiklių, kurie leidžia susidaryti įspūdį apie vykstančias rinkodaros akcijas, kainodarą, siūlomų sprendimų patogumą vartotojui, parodo, ar nemenksta nuolatinių klientų skaičius, kaip keičiasi jų pirkimo įpročiai, ar atsiranda tendencijų, dėl kurių verta koreguoti planus.
Paulius Palinauskas, Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausančios bendrovės „Kesko Senukai Digital“ komercijos vadovas, VŽ sako, kad e. prekyboje, kaip ir mažmenoje, stebimi svarbiausi komerciniai rodikliai, tačiau yra ir specifinių, būdingų vien internetiniam verslui.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui