Statistikos departamento duomenimis, praėjusiais metais mažmeninė prekyba maisto prekėmis, alkoholiu ir tabaku to meto kainomis augo 5,6%, nors kai kurie didieji prekybos tinklai skaičiuoja, kad rinka kilo maždaug 4,4–4,6%. Kad ir kokiais skaičiais vadovautumės, nesunku įvertinti, kurie prekybininkai praėjusiais metais augo sparčiau negu rinkos vidurkis, o kas prarado rinkos dalį. TOP 19 mažmeninės prekybos maisto produktais tinklų 2018 m. finansiniai rezultatai rodo, kad trečdalis šalies rinkos priklauso mažmeninės prekybos tinklui „Maxima“, sparčiausiai plėtėsi „Lidl“ ir „Norfa“, rinkos dalį prarado „Iki“ ir „Rimi“. Šiame skyriuje publikuojami Jovitos Budreikienės, „Verslo žinių“ analitikės ir Rūtos Vizbarienės, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorės, parengti straipsniai.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui