Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Kanceliarinių prekių prekyba

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Du tinklai – pusė rinkos

Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės prekėmis rinkos, rodo įmonių 2018 m. finansinių ataskaitų duomenys. Bendras dešimties didžiausių įmonių pelningumas, per metus ūgtelėjęs 0,3 proc. punkto, sudaro 3,6%, ir jis, anot prekybininkų, vargu, ar didės, nes įstaigos ir įmonės vis labiau centralizuoja užsakymus, tenka konkuruoti su pačiais didžiausiais didmenininkais. Kita tendencija – krepšelyje menksta tradicinių raštinės prekių dalis.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus