Įsigytų kasdienių prekių distribucijos ar gamybos įmonę
Rengdamasi didžiausio pasaulyje prekybininko „Amazon“ plėtrai į Lietuvą – o tai galėtų įvykti ir artimiausių kelerių metų perspektyvoje, – didmeninės prekybos įmonė „Vilandra“ stiprina savo e. komercijos kompetencijas. Įmonė dairosi įsigijimų, kurie suteiktų platintojui konkurencinių pranašumų.
Andrius Samaitis, didmeninės prekybos bendrovės „Vilandra“ vienas pagrindinių akcininkų, valdybos pirmininkas, VŽ sako, kad didmeninės prekybos, prekių platinimo (angl. distribution) verslui vis didesnę įtaką daro skaitmenizacijos procesai ir elektroninė prekyba. Pokyčiai vyksta greitai ir, pavyzdžiui, tai, kas prieš 5-erius metus atrodė tolima, dabar suvokiama visiškai kitaip. Iššūkiu ar grėsme kitiems rinkos dalyviams laikomo didžiausio prekybininko „Amazon“ plėtra į Lietuvą galėtų įvykti po 3–5 metų, ir tokio žaidėjo atėjimui reikia tinkamai pasirengti, samprotauja pašnekovas. Kaip jis ateis į Lietuvą, galima svarstyti: atsiras amazon.lt, ar įsigis vieną didžiausių žaidėjų, tarkime, „Pigu“, dabar pasiekiantį didžiausią srautą.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui