Interviu su Tautvydu Barščiu, „KG Group“ valdybos pirmininku, apie lietuvišką ir lenkišką paukštieną, „Lidl“, apie juokdarius ministrų postuose ir kadaise sudėtingus santykius su Visvaldu Matijošaičiu.
Pradėkime nuo globalių dalykų. Jūsų įmonių grupė turi dvi pagrindines kryptis – grūdai ir paukštiena. Kaip keičiasi jų vartojimas, kintant gyvenimo būdui, ir kaip šie pokyčiai veikia „KG Group“ įmones, jų plėtrą, investicijas?
„KG Group“ įmonių grupės portfelį sudaro 12 verslų, kurie papildo vienas kitą ir leidžia užtikrinti visą gamybos grandinę nuo lauko iki stalo. Kalbant apie miltus, pastebime jų vartojimo mažėjimą, tiek B2B, tiek mažmeninės prekybos sektoriuje – Lietuvoje juk mažėja žmonių. Kodėl statomės Alytuje greitai paruošiamų makaronų fabriką? Kad perdirbtume daugiau savo žaliavos ir gamintume aukštesnės pridėtines vertės miltų produktus.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui