Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2020 m.

Reklamos agentūros

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo 51% daugiau grynojo pelno ir visos dirbo pelningai. Dalis kalbintų agentūrų optimistiškai dėlioja ir šiemetį scenarijų: po trumpo stabtelėjimo verslai aktyviai pradėjo rudenį. Tačiau netrūksta ir nerimo signalų: daugiau iššūkių tenka įveikti su užsienio klientais dirbančioms reklamos agentūroms.

Publikacijos pabaigoje rasite įmonių finansinių rezultatų infogramas.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus