Prekybos sektoriaus apžvalga 2020 m.

Tarpininkų aukso amžius e. prekyboje

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

B2B didmeninės elektroninės prekybos startuolis ir vienas iš vadinamosios trikampės prekybos (angl. dropshipping) Lietuvoje atstovų UAB „Mportas“, veikiantis su prekės ženklu „Mport“, skaičiuoja, kad šiemet apimtį padidino tris kartus. Augimą bendrovė planuoja ir artimiausiais metais.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus