Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2020 m.

E. prekyba: biudžetai auga kartais, „Pigu“ nebedominuoja

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Vertinant reklamos investicijas tarp didžiausių e. platformų Lietuvoje, kelerius pastaruosius metus rinkoje smarkiai dominavo „Pigu.lt“. Per tris šių metų ketvirčius šios prekybininkės dalis šiek tiek sumenko, nors pirmaujančias pozicijas ji išlaiko. Kitų e. prekybininkų rinkodaros biudžetai šiemet augo kartais.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus