Užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros investicijas ir suplanuotas kampanijas, tačiau šis paralyžius gana greitai išsisklaidė – prisitaikyta prie naujų aplinkybių: dalis verslų savo investicijas ir išteklius nukreipė į elektroninę prekybą, o kiti atrado, kaip kalbėti sveikatos tematika.
Nepaisant pandemijos šoko ir stipraus nuosmukio pavasarį, reklamos apimtis Lietuvoje, lyginant 2020 m. ir 2019 m. pirmų devynių mėnesių duomenis, augo 4,9%, o ant pirmo laiptelio per tris šių metų ketvirčius tvirčiau atsistojo „Lidl Lietuva“, antroje pozicijoje palikusi „Tele2“, ne vienus metus Lietuvoje buvusią didžiausią reklamos užsakovę.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui