Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2020 m.

Reklamos rinka skaičiais

Užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros investicijas ir suplanuotas kampanijas, tačiau šis paralyžius gana greitai išsisklaidė – prisitaikyta prie naujų aplinkybių: dalis verslų savo investicijas ir išteklius nukreipė į elektroninę prekybą, o kiti atrado, kaip kalbėti sveikatos tematika.

Nepaisant pandemijos šoko ir stipraus nuosmukio pavasarį, reklamos apimtis Lietuvoje, lyginant 2020 m. ir 2019 m. pirmų devynių mėnesių duomenis, augo 4,9%, o ant pirmo laiptelio per tris šių metų ketvirčius tvirčiau atsistojo „Lidl Lietuva“, antroje pozicijoje palikusi „Tele2“, ne vienus metus Lietuvoje buvusią didžiausią reklamos užsakovę.
 


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus