Mieli skaitytojai,
Išgyvenant permainingą ir sunkiai prognozuojamą laikotarpį, verslui reikia kuo daugiau informacijos, kas vyksta pasaulyje, kokios tendencijos ryškėja ir ką apie tai mąsto verslo lyderiai.
Trečią kartą išleidžiamoje „Pramonės“ apžvalgoje orientavomės į ateitį. Dalijamės ekspertų prognozėmis, analizuojame šių metų rezultatus, pateikiame statistikos.
Laikmetis privertė pramonę imtis nebūdingos gamybos, kai baldų gamintojai ėmė siūti apsaugines kaukes, PET gamintojai – pjauti apsauginius veido skydelius, o dešimtys įmonių ėmėsi dezinfekcinio skysčio gamybos.
Tai buvo ir inovacijų laikas – kai per kelia dienas, savaites ar kelis mėnesius buvo sukurti prietaisai, padedantys apsaugoti medikus bei išgelbėti sergančiuosius nuo COVID-19. Metai, kai vietos verslas įgyvendino bene didžiausias Lietuvos istorijoje plyno lauko investicijas ir paskelbė apie šimtus milijonų eurų vertinamus plėtros projektus.
Tai buvo laikas, kai lietuviai galėjo didžiuodamiesi paskelbti, kad pirmoje efektyviai veikiančioje vakcinoje nuo koronaviruso yra ir Lietuvoje veikiančios įmonės indėlis.
Po trumpo stabtelėjimo per pirmąjį karantiną įmonės atnaujina investicijas, dairosi įsigijimų, teikia inovacijų projektus ES investicijoms gauti. Ir būtinai pabrėžia – svarbiausia šiuo metu yra darbuotojų apsauga nuo koronaviruso.
Šią krizę išgyvens ne visi, bet išgyvenusieji ir išsinėrę iš senosios odos, turi galimybę dar sustiprėti, užimdami naujas rinkas.
Itin vertiname „Verslo žinių“ prenumeratorių skiriamą laiką ir pasitikėjimą, todėl šį leidinį dovanojame tikėdamiesi padėti įsitvirtinti itin konkurencingame sektoriuje.
Malonaus skaitymo!
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui