Kelerius pastaruosius metus sėkmingai augęs sektorius buvo vertinamas kaip nuosekliai ir tendencingai besiplečiantis: jam buvo piešiamos puikios perspektyvos, kurias turėjo palaikyti visame pasaulyje nepaliaujamai augantis keleivių skaičius. Pasaulinė sveikatos problema parodė šio sektoriaus pažeidžiamumą, jame sukeldama istorijoje neregėtą krizę. Dar metų pradžioje Lietuvos oro uostai (LTOU) skelbė prognozes šiais metais 6%, iki 6,9 mln. padidinti keleivių skaičių, apie nepatenkinamą verslo skrydžių poreikį, vežėjai deklaravo siekius šiemet dar pagerinti sėkmingus 2019-ųjų rezultatus. Situacija pasikeitė žaibiškai, COVID-19 pandemijai įgavus pasaulinį mastą ir visame pasaulyje sustabdžius tarptautinius keleivinių lėktuvų skrydžius. Prognozuojama, kad pasauliniai skrydžių srautai prie ikipandeminių apimčių grįš tik 2024-aisiais.
Visą apžvalgą gali skaityti tik „Verslo žinių“ prenumeratoriai, prenumeruojantys „Verslo žinias“ ar „VŽ Premium“ 6 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui