Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2020 m.

TV rinka: į konkurencinę kovą įsitraukė ir LRT

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Rūta Balčiūnienė, „Verslo žinių“ Prekybos rubrikos žurnalistė

Kanalai, priklausantys TV3 grupei, pandemiją išgyveno lengviau ir skaičiuoja praradę mažiau reklamos sekundžių nei LNK. Analizuojant televizijų žiūrimumą per 2020 m., matyti, kad didėja auditorijos išsibarstymas, o į daug metų trukusią LNK ir TV3 konkurencinę kovą dėl lyderystės įsitraukė ir LRT.


Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.


Sutinku Valdyti slapukus