Prekybos sektoriaus apžvalga 2019 m.

Įžanga

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Rūta Vizbarienė, „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktorė

Mieli skaitytojai,

Jūsų monitorių ekranuose – antroji „Verslo žinių“ leidžiama „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“. Šis leidinys skirtas prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms. Išsikėlėme tikslą susisteminti svarbiausius mažmeninės ir didmeninės prekybos sektoriaus įvykius, apžvelgti naudingą jame veikiančių bendrovių gerąją praktiką.

Šiemet atidžiau žvelgiame į sparčiai augantį elektroninės prekybos segmentą, kuriame šaknis vis tvirčiau įleidžia ne tik internete besispecializuojančios įmonės, bet ir tradicinės prekybos senbuviai. Matyti, kad lankomiausių e. parduotuvių TOP pozicijas stiprina didžiosios bendrovės, kai kurios dar palyginti neseniai žengusios į internetinę erdvę ir, kaip sako prekybos ekspertas Vytautas Vorobjovas, „atėjusios pasiimti to, kas joms priklauso“.
Kita vertus, anksčiau daugiausia internete veikusios įmonės, tokios kaip „Pigu“, galbūt sekdamos tokių milžinų kaip „Amazon“ pavyzdžiu ar dėl kitų priežasčių, aktyviau plečiasi fizinių parduotuvių segmente.

Leidinyje aprašomi pagrindiniai prekybos sektoriaus iššūkiai, galimybės, įvykę įsigijimo ir susiliejimo sandoriai, pasikeitimai vadovų komandose, apžvelgiama konkurencinė aplinka. Surinkome ir pateikiame jums svarbiausius šiemet skelbtus ir daugiausia skaitytojų dėmesio sulaukusius straipsnius. 
Sektoriaus tendencijų ir prognozių dalyje sudėjome autoritetingų ir jums gerai žinomų verslininkų nuomones apie tai, kokius iššūkius ir galimybes jie įžvelgia 2020 m.
Leidinyje rasite naudingos informacijos ir iš kitų glaudžiai su prekyba susijusių sektorių.

Vertiname ilgalaikius santykius su „Verslo žinių“ prenumeratoriais, tad tik jie šią sektoriaus apžvalgą gali skaityti nemokamai.

Malonaus skaitymo!